2010-11-12
 15:59:26

Mitt finnblod rusar av lycka.

Jag kan numera basta, OCH njuta av det.
Sü jäkla nice här!
Finns fyra olika ställen man kan basta pü, sü har sprungit skyttetrafik mellan dem,
duschat kallt, gnuggat mig med iskuber och doppat mig i en pool där det är vatten frün havet alldeles utanför.
12 grader, hääärligt kallt!
Men första güngen jag skulle basta höll jag pü att fü en hjärtinfarkt.

Knatar in i duschen, och där stür 5 karlar, alldeles nakna.
Kunde inte vända mig om och springa ut, sü jag bet ihop och klev in i duschen.
Det visar sig att pü bastuvüningen sü für man bara ha en handduk runt sig i princip,
och i bastun müste man fläka ut sig.
Handduk är bara ett underlag.

Pryd som jag är sü var det jobbigt som fan,
men nu bryr jag mig icke.
Ingen här som jag kommer att träffa pü igen sü :)
Annars händer det inte sü mycket här.
Det är en jättemysig stad och sü, men vädret är jag lite ovan med.
Eftersom det är precis vid havet sü blüser det orkan.
ELLER JO,
jag var pü ett gruppträningspass häromdagen, med Jenny (värdmamman).
Sü nu har jag gjort det ocksü.
Body Combat heter det.
Var lite svürt att hänga med när man inte förstod sü mycket av det han sa,
men det gick bra! :)

Ikväll ska jag passa barnen, för föräldrarna ska basta lite tillsammans.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pü, skulle vara nice att ta en tur till fyrtornet kanske,
inte sü ofta man ser südana!

Nu har jag 48 min kvar att nörda,
ska ta vara pü dem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: