2010-08-01
 18:32:02

Seven days will quickly go




Finaste flickorna bjöd mig på käk igår på Burning,
supergod mat och jag kan inte tänka mig ett bättre sällskap!

Det som är riktigt tråkigt, men ändå nyttigt,
är att jag nu inser att jag pysslat om en hel del falska vänner under åren.
Oh well.


Uppskattar mina godingar ännu mer pga detta - tror dock inte jag har bevisat det så bra.
Suttit fast i ett tunnelseende och tusentals tankar har snurrat runt,
men jag älskar er alla.
Familj & vänner;
Tack för att ni finns och stöttar mig, peppar mig när jag tvekar och kramar mig när jag är ledsen.
Min mami förtjänar en gigantisk medalj som stått ut med mig och mitt humör, haha <3

Mycket snart lär jag börja ta tag i packningen,
vore inte dumt om jag slängde bort en hel del saker heller -
skönt att slippa ha massa klotter när jag väl flyttar hem :)

7 dagar kvar, gott folk.. 7 dagar.



Emelie

Hoppas att du hade det trevligt igår! Kollade runt efter dig på flying, men såg dig inte :( Hade varit trevligt att träffa dig. :)



PUBLICERAT: 2010-08-01, 19:30:14 | URL: http://emselie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: