2010-08-08
 16:19:48

TYSKLAND, BABY!

Hej allihopa!
Ha överseende med mitt stavande, inte alls van vid ett tyskt tangentbord, haha.

JAG ÄR FRAMME!
Världens bästa Henrik körde mig, och min mama till Arlanda 6 imorse -
och Sebastian och Anton fick skjuts även dem :)
Mamma och Henrik var med hela vägen och hjälpte mig, vilka änglar.

Igar sa var det logfest i Alsbo, sa jag drog dit med mina flickor.
Blev kramkalas, drack lite och kom hem runt halv tre pa natten.
Inte det smartaste jag gjort men, yeye.
Klev upp 5 pa morgonen, och sa bar det av till Arlanda strax efter det.

Allting gick jättebra, var inte ens nervös när det var dags för det lilla, lilla planet att lyfta -
det var sa jaaakla roligt!
Vill flyga snart igen, haha :)
2 h tog det, kom fram till Tyskland och följde efter alla de tyska scouterna(?) som även de var med pa planet,
hämtade resväskan och sa var det dags att träffa Jenny, Carsten, Max och Nelly.
De är helt underbara.
Trodde jag skulle vara jattenervös, men det kändes som att träffa vänner man inte sett pa lange, haha.

De bjöd mig pa mat pa ett jättemysigt ställe, sa kika vi lite när barnen mata änderna samtidigt som de at glass.
Har fatt se en liten bit av Kaarst nu iallafall, och det är sa kul att se nagot annat än Avesta.
De bor i ett jättefräscht radhus, Max har visat mig runt och förklarat det mesta, haha.. Sa söt sa!

Just nu sa sitter jag pa mitt rum och försöker komma i ordning.
Fastnade saklart har för att kunna blogga och lata er fa veta att jag har det jattebra.
Som det kanns nu, sa ar det har bland det basta jag bestämt mig för!
Fifan, jag längtar t.o.m efter att fa plugga tyska!

Nu ska jag fa upp lite mer klader ur resväskan, ta pa mig ett par mjukisbyxor och umgas lite mer med de andra.
Jag hör av mig igen sa fort jag kan!
Tyvärr verkar det inte bli nagra bilder (finns ingen möjlighet att använda usb)
men jag far försöka beskriva sa gott jag kan ända.

Hoppas ni har det underbart, tänker pa er alla.


Världens bästa Henrik

Fan vad gooooo du är!

Hoppas du får riktigt skoj så ses vi på arlanda i December!

KRAAAM! Skitunge.!


Anonym

SKÖNT ATT HÖRA ATT DET VERKAR FUNKA BRA.

Får följa din blogg här hemifrån och uppdatera mig lite. Du är så modig gumman. Och detta kan du leva på resten av ditt liv, att du verkligen vågade. Avesta finns kvar.

Sköt om dig hjärtat. Familjen hälsar till Ääääämli. Kram storasyster Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: