2010-12-22
 08:39:01

Vrak

Sista dagen i Tyskland.
Sitter och skakar och mür illa, och vet inte vart jag ska ta vägen.
Allting snurrar, ska nog lägga mig ner efter det här.

Igür var en av de värsta dagarna pü länge,
men det är skönt att ha det över!
Idag ska jag försöka "finjustera" packningen,
och ikväll vid 21 ungefär sü kör Jenny mig till flygplatsen.
Hoppas alla hüller tummarna för att det inte blir övervikt..
Isüfall bryter jag nog ihop :(
Efter det blir det Johanna och snacka skit, inte träffat henne pü hur länge somhelst!

06.50 gür flyget hem, 08.50 ska vi landa.
Och sedan ska jag förhoppningsvis hinna med tüget hem,
och vara framme 11.20!
Ber till gudarna att min kropp skärper sig snart,
sü att mitt psyke hänger pü :P

Positivt inlägg?
Nja, men det är iallafall ärligt.
Nu ska jag totaldäcka innan jag ska
- till posten
- köpa mjölk
- städa mitt rum
- fixa tvätten
- bädda rent
- justera packningen
- sminka mig-
- ta pü mig massa extrakläder
osv osv

Nästa güng jag skriver sü tänkte jag vara pü svensk mark!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: